سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خطاهای بازی

چند وقت پیش داشتم با چاقو کار می کردم. کند شده بود. مشکل چیزی رو می برید. تصمیم گرفتم تیزش کنم. چاقو تیز کن رو برداشتم و مشغول تیز کردن چاقو شدم. از روی بی احتیاطی، شستم رو جای قرار دادم که نباید باشه. و چاقو به جای اینکه با چاقو تیز کن تیز بشه، با انگشت من تیز شد. و ادامه ماجرا... یه چند روزی طول کشید، تا جای برش خورده تا حدودی بهبود پیدا کنه. ولی قسمت بریده بی حس شده بود.و وقتی با انگشت شستم چیزی رو لمس می کردم، اون قسمت بریده شده حس نداشت. حتماً از این اتفاقات برای شما هم پیش اومده. مخصوصاً برای خانوم ها.

البته ممکنه به مرور زمان بهتر بشه. ولی این یک قانونه که اگه دستی قطع شد. دیگه دست دیگری جاش در نمیاد.(البته برای اعضای دیگه بدن این قانون حاکم نیست )

خوب یه خطای به ظاهر کوچیک من باعث شد. آسیب جبران ناپذیری به جایی وارد بشه.تو راه خداوند هم باید چنین قانونی باشه. بعضی وقت ها بعضی خطاها باعث میشه ضربه سختی به خودمون یا به راهمون بزنیم. که برای جبرانش شاید به زمان زیادی احتیاج باشه،که عمر ما کفاف اون زمان رو نده .یا اصلاً جبران نشه. در مورد انگشتم که کار از کار گذشت.و افسوسش موند. اما دوست دارم بدونم چه خطاهایی هست که به این شدت می تونه آسیب به ادامه مسیر بزنه؟ شما می دونید اون خطاها چیه؟

 

 


نوشته شده در  جمعه 86/7/20ساعت  12:25 صبح  توسط سر دلبران 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بازی با کلام - بی کلام
[عناوین آرشیوشده]